torsdag 5 september 2013

TAKPANNA UNDER UTVECKLING .

Äntligen blev det fredag och jag ser fram emot en riktigt lugn helg ..
den senaste veckan har varit lite av fullt sjå eller hur det stavas .
skogsäventyr , träffat släkt och vänner , lite alkohol och en del dumheter ..
men livet går ju vidare och mitt i alltihopa så är man ju tvungen att ta hand om det viktigaste - ni vet .. men bloggen har fått vila lite .. men nu börjar det hända lite då grabben borrade hål i mina takpannor och jag har börjat experimentera lite .
den första blev vitmålad med decopage i form av jungfru maria .
med tanke på denna vecka och att jag faktiskt heter Maria så måste det ju vara ett självporträtt eller host harkel .


även om jag varit frånvarande så är jag tacksam för alla kommentarer och ser att jag har en ny följare -- välkommen t-bax Jenny . själv ska jag först fixa mat i huset . sen blir det en fredagkväll till att läsa i kapp hos er alla .

2 kommentarer:

  1. Takplattan blev superfin! Sen är det alltid lika roligt att stifta bekantskap med nya bloggar, återkommer gärna.

    SvaraRadera
  2. Fin takpanna! Vilken typ av borr använder du för att borra i tegelpannan?

    SvaraRadera