onsdag 18 september 2013

MERA TAKPANNOR .

Här kan man lugnt säga att jag går på halvfart , vet inte om jag ska skylla på hösten , vädret , åldern eller vad .bara varit så trött senaste tiden .
förra natten sov jag i 12 timmar , helt otroligt .
men i dag känns det iaf bättre så vi får hoppas att det vänder .
har fortsatt med mina takpannor och som ni sett är dom trasiga , eländiga och alla i olika storlek .så på dom större borrade jag 3 hål för att kunna fästa ett glas som jag virkat fodral till och det blev faktiskt fint att ha som ljuslykta .


ps..Gerdis har bara borrat med vanlig borr .

2 kommentarer:

  1. Tack Maria :) Fint det blev med ljuskoppen! Jag får nog prova att borra i en takpanna jag med.
    //G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prova Gerdis det är riktigt roligt , själv klurar jag nu på jul pannor .

      Radera