måndag 23 september 2013

FÖR SENT

Sitter och går igenom gamla bilder när det plötsligt slog mig fördelen med att fota allting man gör för ibland ser man inte när man är mitt uppe i projektet .
men när det gått ett tag och man får lite distans så ser man ju saker och ting med andra ögon .dom här fåtöljerna fixade vi för säkert 2 år sedan .
på den här bilden är dom färdiga och väntar på hämtning av kunden .
men när man tittar på bilden i dag så ser man ju klart och tydligt att vi glömt att fixa tassarna .fy , vilket slarv . när man lägger så mycket tid på ny kostym borde man naturligtvis dragit ett varv vax på under redet .
nu är det försent . men se vad man kan lära sig av sina egna foton .
så fram med kameran nu och dokumentera .

7 kommentarer:

  1. Wow!! Proffsomklädnad!! Läckert tyg dessutom! Nja, tassarna hade jag inte lagt märke till, förrän du påpekade det :)

    SvaraRadera
  2. Wow!! Proffsomklädnad!! Läckert tyg dessutom! Nja, tassarna hade jag inte lagt märke till, förrän du påpekade det :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset ! Såg inte heller tassarna ;-) Tittade mer på fotöljernas fint starka röda färg !

    SvaraRadera
  4. Säkert var ägarna nöjda i alla fall :)
    Jag brukar tänka så där när jag tittar tillbaka på bilder som jag redigerat för länge sen, "hur tänkte jag här" brukar jag fundera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. kunderna klagade iaf inte , tack och lov ..
      tur man lär sig

      Radera