fredag 20 september 2013

NÄR SAKER OCH TING GÅR ÖVER STYR .

Ja ibland har jag lite svårt att behärska mig . det där med lagom har jag aldrig begripit så det går lätt över styr .
som ni vet var jag så seg och trött i början på veckan och tog sovmorgon och slappade hela dagarna medans pappan i huset fick sköta markplan .
men så fick jag höra att han skulle på ristippen (mitt himmelrike )i går morse och då kan ni tro det blev liv i tanten , men det är väll helt normalt att ställa väckarklockan för att få sig lite takpannor . den här gången blev det lite mera
närmare bestämt en flyttkartong full , hittade även kantsten , gatsten m,m .
så det lär dyka upp här på bloggen inom snar framtid .
men först ska dom borras och rengöras . rastlös som jag var och inte orkar vänta så gav jag mig i stället på den här eländiga pinnstolen .

det tog mig hela dagen att pilla dit decopage på den och ni kan tro den övriga familjen skakar på huvudet åt mig ..själv är jag faktiskt rätt nöjd med resultatet
speciellt med tanke på att den annars hade hamnat på tippen .

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Gerdis , jag vill minnas att det var du som inspirerade mig

      Radera
  2. Läckert! Själv har jag decoupage på sittdelen av mina köksstolar, de håller än trots att det säkert gått fyra eller fler år sedan de gjordes.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack lopplisa .. det är som ett litet gift det här med decopage .
      skönt att höra att det håller .

      Radera