torsdag 19 september 2013

SÄSONGEN ÄR ÖVER

När man snurrar runt här på alla bloggar och insuper en massa inspiration blir ju min att göra lista bara längre och längre , många saker hinner man ju aldrig prova och det kommer bara nya idéer hela tiden .
men i flera år har jag planerat att gjuta betong och i somras när jag var hemma hos mina föräldrar blev det äntligen av ..våra alster blev tyvärr kvar där eftersom dom fortfarande kändes för fuktiga och kalla att slänga i bilen .
men nu har jag fått hem dom och här är mitt första betong alster och tanken var att det skulle bli ett fågelbad , nu känns det som att säsongen är över så kanske det blir någon form av höstarrangemang att ställa på bron . jag är i alla fall nöjd och det kommer garanterat att bli fler objekt .

2 kommentarer:

  1. Hej! Åhhh, så snyggt. Nu blev jag lite avis. Sånt vill jag också göra.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Irene jag såg på en sida att dom gjort liknande saker i flytspackel
      har inte provat själv men det kanske är en ide att testa nu när hösten kommer och man inte vill husera lika mycket utomhus .

      Radera