onsdag 2 september 2015

MED OCH UTAN FJÄDRAR .

I går när jag kikade runt på alla pyssel sidor på fb så fick jag se den mest underbara drömfångare jag någonsin sett .
Drömfångare ska ju egentligen fånga upp våra mardrömmar så vi sover gott om nätterna , men det blev lite fel effekt för min del och satte igång helt andra drömmar istället . Ja drömmen om att ha en egen . Så jag snurrade ihop en ring av ståltråd och sydde fast en bit spets , så var det bara att knyta dit band , snöre och spets . Tyvärr såg det hela ganska fjuttigt ut och jag saknade fjädrar .



Fick nöja mig med det jag hittade för stunden , det går ju alltid att fylla på senare om jag har turen att springa på några vita fjädrar , vem vet .



Eftersom själva drömfångaren nu blev utan fjädrar så fortsatte jag istället med fjädrar och decopage och fixade en matchande burk och tavla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar