söndag 6 september 2015

DECOPAGE FÖR KÖKET .

Någonting jag länge stört mig på är min tallrikshylla , jag får liksom inte till den på det sättet som jag vill ha .
Givetvis vet jag att det finns en uppsjö av fina tallrikar på loppis ,men jag har inte haft den turen att springa på några som ger mig en wow måste ha känsla . Så i helgen när det regnade tog jag helt enkelt några kantstötta stackare och gav dom en omgång med decopage . Blev 2 st med bestick motiv .



Fortsatte med lite rotfrukter i förhoppning att det skulle kännas lite aktuellt nu till hösten .



Men jag vet inte , känns fortfarande inte helt ok . Men det får duga tills jag springer på det där rätta fatet .Om inte annat så är det här ett billigt och snabbt sätt att variera .


Mycket annat bråte har jag hittat på loppis , som dom här gamla underläggen som inte ser mycket ut för världen och förmodligen kommit hit med någon glad turist på 80 talet .


Även dom fick en omgång vitfärg och decopage för att kunna hänga med en stund till .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar