tisdag 31 mars 2015

ROSA NÄT FÖR KYLIGA SOMMAR KVÄLLAR .

Det ena föder det andra har jag hört och jag tror minsann att det ligger någonting i det ordspråket .
Sen senast så har jag virkat ett sommar linne i galler virkning , det syns dåligt på bilden men det liknar ett tätt fiskenät.
Med andra ord kan vi nästan säga att jag numera är ägare till en rosa nätbrynja. Ja men det var ju sexigt.
För att inte verka för oanständig får man nog använda ett vitt linne under



Trots det så kände jag mig i alla fall rätt naken och eftersom jag hade garn kvar så fortsatte jag med en sommar sjal att hänga över axlarna för kyliga sommar kvällar .


Tycker det är finare om man kan knäppa igen sjalen, Men då ser det ju knasigt ut med en stor knapp i mitten om man av någon anledning vill använda enbart sjalen snurrad runt halsen så jag tog åter igen till knepet med bara en blomma och säkerhetsnål ,
Perfekt nu kan man lätt plocka på och av dekorationen som man vill .

.
Nu väntar jag bara på sommar kvällarna . Det är veckans bidrag till symötet och för att se vad dom övriga pysslat ihop gör ni som vanligt och klickar på länken .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar