måndag 19 augusti 2013

STICKADE STRUMPOR

Måndag och i dag går vi tillbaka till normala rutiner , skolan kör igång igen och jag kan inte riktigt fatta att minstingen börjar högstadiet i dag . blir många nya kompisar då byaskolorna runt omkring kommer nu till årskurs 7 . den andra grabben har 1 år kvar och pluggar till elektriker .. tider går kan man lugnt säga .
mamman fortsätter med sitt pysslande för tillfället är det slutspurten till symötet i morgon som gäller . men har som vanligt lite sidoprojekt på gång samtidigt . nu är det mina UFO som ska bli klara . dom här var det bara en mudd kvar att göra och det blev klart i går kväll .

2 kommentarer:

  1. Visst är det spännande, min minsting börjar också 7:an idag. Jag väntar med spänning på att han ska komma hem så jag får höra allt om dagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är inte klokt vad tiden går fort .

      Radera