måndag 28 juli 2014

PIMPAR ARBETSKLÄDER

Jag har en förmåga att förstöra en hel del kläder under mina målar och pyssel stunder.Så jag har försökt lösa det problemet med hjälp av en storskjorta eller målar rock som jag drar på mig för att förhoppningsvis försöka skydda dom kläder jag har under.Den är absolut inte vacker och ingenting man kan gå ut i .Men ville i alla fall försöka pimpa till outfiten lite även om den bara används i pyssel rummet.så jag virkade ett skärp och halsband.


Skärpet är virkat på samma sätt som servettpåsarna ni sett tidigare,bara rutor på rad och ett grovt band i kanterna .


fortsatte sedan med ett halsband som är virkat i 4 trådar eftersom jag ville ha den grov .


Med ett par svarta tights till så är jag i alla fall rätt nöjd med mina arbetskläder .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar