fredag 25 april 2014

PIMPAD TRÄBRICKA

Det underbara vädret fortsätter och allting vaknar till liv . Harar skuttar omkring på min gård och det är rätt mysigt om det inte vore så att dom äter upp mina buskar och dom få blommor som tittat fram.Igelkotts familjen som bor under altanen har vaknat och i går såg jag dom för första gången i år . I dag är det fredag och jag har ägnat mig åt lite helgstädning .
men tog en paus och pimpade till en träbricka som jag hittat på loppis , glömde före bilden men tror nog alla känner igen dessa trä / furu brickor .det blev lite färg och decopage och nu tror jag den kan hänga med en stund till .




Den hamnade ute på glasverandan och kanske blir det mysigt att ha en liten ljus samling som brinner när mörkret kommer på kvällen .


Trevlig fredag kväll till er alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar