lördag 13 juli 2013

PONCHO BLIR APA

så var det lördag och här är det en rätt intensiv helg .. pågår Haparanda Classic motor meet med andra ord bil utställning . detta har man varit med på i snart generationer . i år kände jag mig lite party sugen och ni vet .. behövs ingen förklaring .. ja,ja nu för tiden raggar vi med en coola burk i handen och barnbarn i baksätet .vad hände efter vägen , känner mig som samma veteran som bilen . men det blir det snart ändring på eftersom karusellerna har kommit till stan och jag köpte en sån där - åk tills du spyr - biljett till minstingen så nu lär jag vara barnfri resten av dagen . i dag är det lördag och härmapan .. så vem har vi härmat nu då .åter igen knasfia jag kan inte se mig mätt på hennes blogg .. kolla in ni fattar vad jag menar . finns i min blogglista .. nu blev det en poncho . använder man det nu för tiden .. jag gör det .. det blir min gå ut och röka på kvällen plagg eller en grå dag som denna så kan jag ragga i den .. vill ni se fler härmapor kollar ni till höger - skön helg på er alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar