fredag 19 april 2013

RENSNING PÅGÅR

Somliga i den här familjen knorrar en del över att jag sprider mitt skrot omkring mig .. skrot ? va har ni hört nå värre ..det är ju en guldgruva att ha en burk full med plast örhängen från 80 - talet ,snören och band i alla färger lite tomma konserver osv . men jag har i alla fall rensat i mitt material skåp och hittade även en hel del halvfärdiga alster .så nu kör jag i gång en egen utmaning ..göra färdigt och använda upp innan jag kan fylla på igen .. så under tiden jag klipper lite i en bit ullfilt så kan ni få se hur isarna kan se ut här i norr .inspiration till en tavla kanske

2 kommentarer:

  1. Hej! Det där "skrotet" som du har, genererar till de mest fantastiska och underbara saker.

    SvaraRadera
  2. tack för det irene . hoppas du har en fin helg
    kram

    SvaraRadera