lördag 6 april 2013

HÄRMAPAN .

Lördag och dags för härmapan ..jag har länge önskat mig horn att ha på väggen och man kan ju tro att det är lätt att få tag i här i norr ,men inte det .horn har ju figurerat på bloggar och inredningstidningar ett bra tag nu och gissa om jag har sökt . det närmaste jag kunde komma var när jag hittade dessa på loppis och med några ikea ramar och lite ullfilt så blev resultatet så här .. så långt ifrån orginalen man kan komma ,men jag är nöjd. om ni vill kolla in fler härmapor så klicka på länken till höger .

7 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med i Härmapan! Snygga horn! :) Jag lägger in din länk så fler hittar hit! Trevlig helg, Sandra

    SvaraRadera
  2. tack sandra trodde inte det gick igenom då jag har lite problem med att länka ..trevlig helg till dig med

    SvaraRadera
  3. Hej! Du gör så mycket fint. Tavlorna är väldigt fina. Även jag har fått för mig att det är lätt att få tag i horn när man bor så långt upp i landet som du gör. Där hade jag alltså fel. Önskar dig en fortsatt trevlig lördagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. tack irene , jag blev själv nöjd med tavlorna .
    i bland är det tacksamt med snabb pyssel , tog inte mer än 10 minuter högst att limma dom på plats ..
    fortsatt trevlig helg till dig med
    kram

    SvaraRadera
  5. Jättesöta tavlor! Jag vill också ha horn....eller ja vi har renhorn på fasaden som satt på när vi köpte huset men jag skulle vilja ha lite mindre horn och det är fasligt svårt att få tag på. Då har jag ändå en svärfar som jagar men hornen är attraktiva minsann.

    kram

    SvaraRadera
  6. tack ska ni ha , vad roligt att ni tittade in .....

    SvaraRadera