fredag 22 februari 2013

KÄNDIS VECKA OCH PIMPING

Jösses i min låda jag tror minsan det är kändis vecka . köpte tidningen 101 ideer och där hittade jag ett repotage om erika från bloggen kungen och majkis. min skolkompis sonja är med i året runt. har nyss kollat in postkod miljonären som sprang runt i grann kvarteret och tonåringens kompis föräldrar kammade hem 300 000+ en bmw. grattis . dessutom väntar jag på eldsjäls galan där ännu en bekant ska visa sig i tv rutan så om ni tittar rösta på bengt ek från morjärv. annars är det en lugn fredag kväll hos mig , minstingen sover hos en kompis och mamman har pimpat en kaffe kvarn .med andra ord dragit lite vit färg över den . lite att förstöra kan tyckas men det var faktist någon galning som målat den lila från första början tänk vad några loppis fynd och färg gör skillnad . den här hittade jag för 5 kr och så här ser den ut nu stående i min hall . en tallriks hylla alla 80 - tal . blev så här .. som sagt det behövs inte mycket ha en skön fredag kväll .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar