måndag 18 februari 2013

BOOTISAR

kommer ni ihåg bootisarna från förra bloggen ,nu kommer dom till pass för jag ska snart ge mig ut på en liten promenad .har ju legat i soffan och snörvlat hela helgen . så nu känner jag för lite friskluft . bootisarna är bara som en kort benvärmare som sticker upp . perfekt nybörjar virkning om någon vill prova , man behöver ju inte virka blommor det funkar ju lika bra med bara ett band och knyta en liten rosett . själv virkade jag bruna . och svarta fick även till en halsduk i samma garn

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Åh så fina dina "bootisar" är, blir lite sugen på att virka dessa. Jag är mer för att sticka. Jag tycker det är jätteroligt att läsa dina inlägg och du har så många fina hantverk att visa. Jag har inte kunnat skicka garnet som jag lovat dig. Varma kramar! Hoppas du mår bättre och att förkylningen har försvunnit.
    Varma Kramar
    Irene

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag behöver din adress för att kunna skicka garnet.
    Kram

    SvaraRadera