måndag 4 juli 2016

KOPIOR .

I dag är jag näst intill olaglig eller kanske inte . Har sysselsatt mig med att tillverka äkta Carolina Gynning kopior .
Jag tror risken är ganska liten att Carolina avslöjar mig med att droppa in på ett spontant kaffe besök ,
men herregud man vet ju aldrig .Med andra ord är det säkrast att poängtera att dessa alster är INTE till salu .
Nä jag säljer bara servetten som ni kan hitta i min Facebook grupp servetter och decopage .
I vilket fall som helst är ju det här det absolut lättaste för dig som är nybörjare .
Det enda du behöver är ju en ram i rätt storlek , servetten limmade jag fast direkt på baksidan .




Fick lite blodad tand och fortsatte på ett nyckelskåp , här har jag som ni ser täckt hela skåpet med att riva servetten i små bitar och limma fast dom omlott , själva motiven smälter liksom in i färghavet .

Själva knoppen målades svart med Panduros hobbyfärg .

1 kommentar:

  1. Hahaha kul att du är tillbaka!! Nä, det finns nog inget som säger att en servett som köps endast får användas att torka sig om munnen med, skulle jag tro. Du kan säkert fortsätta i "falsariumbranschen"..

    SvaraRadera