söndag 31 augusti 2014

VIRKADE MÖSSOR

Så sprang även den här helgen iväg och min fundering har kretsat kring vad man ska ha för mössa.
jag har inte en aning om vad det är för modell som gäller eller om det överhuvudtaget går några trender bland mössor .
Är det baggy , luva , basker eller vad . kollade runt lite grann och det verkar gå hem med i stort sett vad som helst.
så nu är jag förberedd för den riktiga kylan .
började med att virka en baggy mössa och tillhörande sjal.


sen blev det en likadan i vanlig storlek utan häng . så nu är det bara att vänta på dom kommande kalla dagarna
dom kan få vänta några dagar så jag hinner fixa ett par matchande vantar först.


Men nu väntar jag på att avsluta helgen med bastu och lite skönt soffhäng
ny vecka i morgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar