fredag 21 juni 2013

MIDSOMMAR

Här firas dagen med familjen och jag försöker stå ut med en rastlös 13 - åring som har lite svårt att acceptera att kompisarna firar i stugor osv , så nu är det suck och stön och har ingenting att göra . ska skicka ut han och plocka kottar ha,ha.. nåja det blir nog bättre mot kvällen då det lutar åt lite grill fest . eftersom jag inte har någonting eget att bjuda på i dag tänkte jag visa er lite inspiration på riktigt häftigt återbruk . bilden har jag hittat på nätet och är alltså inte min egen . GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA .

2 kommentarer:

  1. Ja, det var en häftig gungstol!! Hoppas grillfesten bjöd på mycket gott!

    SvaraRadera
  2. japp det bjöds på en hel del gott och trevligt sällskap . gillar också gungstolen det finns så mycket roligt som folk hittar på .

    SvaraRadera